Slider

4 Aralık 10:42 de Güneş Yay Burcunun 12. Derecesinde Tutuluyor


 Merhabalar Güneşin Yay Burcunda Tutulması Gündemimiz.

Yay tabiatı ateş olan bir buçtur.Niteliği ise Değişkendir.



Yani dostlarım ; İçimizde bir öfke dışımızda bir yangın.

4 Aralık’ta Türkiye saatine göre saat 10.42’de Yay Burcunun 12. Derecesinde bir Güneş tutulması yaşayacağız. 2021’in son tutulması olmasının yanı sıra son 2020 Nisan’ından itibaren yaşadığımız İkizler-Yay aksındaki tutulmaların sonuncusu ;
Ve önümüzdeki 8 yıl İkizler-Yay hattında tutulma yaşamayacağız! 
Güneş tutulması ülkemizden gözlemlenemeyecek (şükürler olsun ki). 
Değişken ve ateş elementinde güçlü bir #süperay ve tutulma! Değişken bir burçtaki gök olaylarında yeri yerinden oynatacak büyük bir afet beklemem ancak yer yer yangınlar,beklenmedik uçak vb sorunları olabilir. 





Saturn uranüs karesi ve tutulmanın Uranüs’ü hiç görmeyen hali bana hiç beklenmedik ters köşe doğa olaylarını ve adeta “ ben bunu unutmuştum hiç beklemiyordum” diyeceğimiz sorunların gelişeceğini düşündürüyor.
 Beklenmeyeni beklemek lazım!

Seyahatler/uluslar arası iş ve ilişkiler,sağlık konusunda ciddi kararlar bekliyorum.
Tutulma esnasında lütfen biraz sessiz moda geçin ve tam o esnada kavga/gürültü/patırtıdan kaçının. Tam bir sessizlik içinde duada olun!

Günün koyu sarı/sarı ve tonları!
Ya Fettah , ya Muğni, Ya Allah tam zamanı ve bolca tavsiyemdir! 
Mümkünse lavanta koklayın ve Ametist taşı bulundurun yakınlarınızda!
Musmutlu bir gün dilerim sevgilerimle!


0

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

NEW

NEW,both, mystorymag

DON'T MISS

NEW,Nature, Health, Fitness
© Her Hakkı Saklıdır
ile yapılan by Lion Astroloji Akademi